Helgen har varit lugn. Vi har inte gjort så särskilt mycket. Pappa har jobbat en del och bland annat hjälpt sin syster att installera hennes nya dator så vi var förbi hos henne i lördags och Viggo fick bekanta sig lite mer med hennes stora hundar och det gick bra. Vädret har blivit lite sämre efter värmeböljan vi haft under några veckor.
Vi fortsätter med smakportioner och det går nu bättre när vi bytt från potatis till morot som verkar smaka bättre. Sedan äter vi gröt både morgon och kväll och det går ganska bra, iblkand har Viggo har bara lite svårt att komma ihåg att man måste öppna munnen för att få någon mat.
torsdag 9 juli 2009
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar