lördag 18 juli 2009

Onsdag 15/7

Först var vi en sväng förbi Blomsterhuset där pappa hjälpte dem med lite datagrejor och sen åkte vi ut en sväng till Norsholm och tog en fika och pappa hjälpte Håkan med att ta bort hans garageport som var trasig. Superfint väder med sol. På kvällen blev det lite mys med film, Harry Potter och fenixordern. Sedan tidig sänggång då vi skulle iväg på torsdagen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar