fredag 3 juli 2009

Tisdagen 30/6

Idag har vi varit på 4-månaderskontroll på BVC och allt så bara bra ut. Lilleman växer så det knakar och väger nu 7 320 g och 68 cm lång. Han ligger långt över längdkurvan och lite över viktkurvan så även om han är lite rund så väger han inte för mycket. BVC-sköterskan tyckte han såg pigg och glad ut och hängde med bra. Hon tyckte även att vi skulle börja ge mer gröt då han är så stor att han behöver mer än bara ersättning och då kanske han kan börja sova lite mer på nätterna.

Sedan var vi en sväng till mormor och där träffade vi morbror och kusinerna så det var full rulle. På kvällen hämtade vi brorsorna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar