fredag 3 juli 2009
Fredagen 3/7
Idag har vi varit i väg nästa hela dagen. Pappa skulle hjälpa sina systrar att köpa dator så mamma och brorsorna åkte med och tog en tur på ToyRus för det är roligare än datorer. Sedan var vi en sväng på stan och tog en fika och åkte sen hem för att fixa till ena fasterns dator vilket tog sin tid så det blev middag här hemma med två fastrar och Lilleman fick prova sin kusins bumbostol och i den verkade han trivas.
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar