lördag 18 juli 2009

Måndagen 13/7

Dagen har varit ganska lugn och vädret var ganska bra. Mamma och Viggo tog en promenad i solskenet och det var skönt, sen sov Viggo någon timme i vagnen så mamma fick möjlighet att sitta lite i solen och bara njuta. Det är inte så ofta då han helst inte ska vara i solen och han inte alltid vill ligga ensam. Pappa var iväg och jobbade på sin semester som vanligt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar