Dagen har varit ganska lugn och vädret var ganska bra. Mamma och Viggo tog en promenad i solskenet och det var skönt, sen sov Viggo någon timme i vagnen så mamma fick möjlighet att sitta lite i solen och bara njuta. Det är inte så ofta då han helst inte ska vara i solen och han inte alltid vill ligga ensam. Pappa var iväg och jobbade på sin semester som vanligt.
lördag 18 juli 2009
Måndagen 13/7
Dagen har varit ganska lugn och vädret var ganska bra. Mamma och Viggo tog en promenad i solskenet och det var skönt, sen sov Viggo någon timme i vagnen så mamma fick möjlighet att sitta lite i solen och bara njuta. Det är inte så ofta då han helst inte ska vara i solen och han inte alltid vill ligga ensam. Pappa var iväg och jobbade på sin semester som vanligt.
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar