torsdag 9 juli 2009

Torsdagen 9/7

I natt sov Viggo bra. Han somnade vi halv tio och vaknade först strax före 4 för att äta och somnade om direkt igen för att vakna vid 7-tiden igen för mat och vaknade ordentligt strax före 8 men det är ok.

Idag har vi varit i Linköping och fixat till mammas jobbdator som kraschade i helgen och givetvis måste in till jobbet för att kunna ominstallerad denna så vi fick åka till Linköping och försöka fördriva 4 ½ timme vilket inte hade varit så svårt för mamma om hon varit ensam för hon gillar att gå i affärer ibland men pappa tycker inte om samma affärer som mamma. Vi var en sväng på Ikanohuset och tänkte ta en lunch på Ikea men det var vi inte ensamma om i regnvädret så vi åkte från Ikano-området då det var så mycket folk överallt. Det har gått bra med Viggo och nu trivs han ganska bra i sin sittvagn om han bara är mätt och belåten. Han fortsätter att prata på och man märker att han är duktigare på att greppa saker och de ska helst in i munnen för att undersökas men det hör ju till åldern.

Sedan har vi skjutsat hem brorsan från faster och pappa har åkt på att jobba lite igen...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar