fredag 3 juli 2009

Tordagen 2/7

Idag blev det en lugn förmiddag då vi kunde ta igen oss efter gårdagen färd till Liseberg och Viggo behövde nog det i värmen.

På eftermiddagen så åkte vi ut till Sanden och badade och träffade brorsornas mamma och syster och mormor. Så mamma tog sitt premiärdopp i havet eller i alla fall i en havsvik även Lilleman fick bada fötterna lite och det gillade han. Men sen blev vädret sämre och det kom en regnskur och lite åska så nu har han varit med om sitt första åskväder men det var inte så farligt bara man fick sitta hos mamma.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar