fredag 3 juli 2009

Onsdagen 1/7

Idag har vi varit på Liseberg tillsammans med de yngsta kusinerna och deras mammor och Idas pappa. Det var kul men väldigt varmt. Tyvärr så fick inte de yngsta åka några karuseller utan det får vänta till nästa år men alla andra åkte karuseller så det stod härligt till. Vi fick dock turas om lite då någon var tvungen att se till de små.

Det gick faktiskt ganska bra med tanke på det varma vädret då solen sken hela dan och det var görvarmt. Lilleman var lite gnällig på vägen ner men det avhjälptes med lite sång och lek och lite läsning om traktorer och mosmat. Sedan var det lite gnälligt även inne på Liseberg då Lilleman inte ville ligga i sin vagn men det berodde nog på värmen för när Lilleman fick ligga i bara blöja och vi tog en tvättlapp och blötte så den var lite kall och la på fötterna så gick det mycket bättre och han blev gladare och piggare på eftermiddagen när det blev lite svalare och hemfärden gick utan problem, då var han bara glad och positiv då han inte sov och det var bra för mamma hade fått en hemsk huvudvärk så hon var mer eller mindre däckad på vägen hem.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar