torsdag 30 juli 2009

Onsdagen 22/7

Vi kom fram till Villa Havsberget i Knäppa strax efter klockan sex på morgonen. Färden upp gick bra, mamma och Viggo sov en hel del mest Viggo som sov i princip hela vägen. Han var vaken lite mer än en timme efter vår bensträckare vid Tönnebro, men nu blev det sängen för oss alla. Dagen fortsatte sen i ganska lugn takt då vi var sega.
Vi var inne i Örnsköldsvik en sväng och handlade och var förbi Swedbank Arena och fyndade i Modoshopen där det blev en keps till pappa och en matchtröja till Lilleman så han kan vara med och heja under säsongen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar