Regn och tråkigt väder så vi var bara hemma och tog det lugnt. Mattias kom förbi med sitt Xbox-spel så pappa och han var i princip klistrade framför tvn. Pappa jobbade även lite med sin mammas dator och Nickes dator.
Sedan fick mamma och pappa för sig att vi skulle åka till Norrlandet redan på tisdagen och inte onsdagkväll som de tänkt från början så det blev att packa ihop lite snabbt och vi kom iväg vid 23.15.
torsdag 30 juli 2009
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar